yerli film izle yeşilçam izle hd film izle müzik dinle şarkı dinle,Online sinema izle





Benim Adım Khan – My Name is Khan

Benim Adım Khan Benim Adım Khan Full İzle Benim Adım Khan HD İzle Benim Adım Khan İzle Benim Adım Khan Online İzle Benim Adım Khan Tek Parça İzle Benim Adım Khan Türkçe Dublaj İzle My Name is Khan My Name is Khan Full İzle My Name is Khan HD İzle My Name is Khan İzle My Name is Khan Online İzle My Name is Khan Tek Parça İzle My Name is Khan Türkçe Dublaj İzleKhan küçüklüğünü annesi ile birlikte ıssız bir yerde geçiren bir müslümandır. Annesinin ölümünden sonra küçük kardeşinin yanına ABD’ye gider. Amerika’da tanıdığı ve aşık olduğu Mandira isimli dul bir Hindi kadın ile evlenir. Khan aynı zamanda Asperger sendromu rahatsızlığı yaşamaktadır. Asperger sendromu; otizm hastalığının bir çeşidi olup, ömür boyunca sürmekte, sosyal etkileşime, iletişime zarar veren, sınırlı ve mükerrer davranışlara yol açan, beynin gelişimini engelleyen bir hastalıktır. 11 Eylül saldırılarından sonra Khan’ın eşi Mandira’nın oğlu raşist kesimler tarafından öldürülür. Öldürülmesinin nedeni ise annesinin Rızvan Khan’la evlenmesi sonucu soyisimlerinin Khan olmasıymış. Bu olaydan sonra Mandire Khan’ı terk eder. Rızvan Khan ne zaman geri geleceğini sorduğunda, Mandira ona ABD başkanına gidip soyisminin Khan olduğunu ama bir terörist olmadığını belirtmesini ve ondan sonra gelmesini söyler. Khan hastalığı nedeni ile bunu ciddiye alır ve yolculuğa çıkar. Khan, sadece “Sayın Başkan, benim adım Khan ve ben bir terorist değilim.” diyecektir.
Benim Adım Khan - My Name is Khan , 7.0 out of 10 based on 1 rating
IMDB Puanı: 7.3
Sinemalar Puanı: 9.4
Yapım: 2010, Hindistan

Süre: 165 Dakika
Yönetmen: Karan Johar
Oyuncular: Adrian Bustamante, Adrian Kali Turner, Arif Zakaria, Arjun Mathur, A\'ali-salaam, Benny Nieves, Birol Tarkan Yıldız, Brent Mendenhall, Carl Marino, Christine Quynh Nguyen, Christopher B. Duncan, Douglas Tait, Ethynn Tanner Cerney, Harmony Blossom, Jennifer Barbosa, Jennifer Echols, Jeremy Kilpatrick, Jimmy Shergill, Kajol, Kathleen M. Darcy, Katie A. Keane, Kristen Marie Holly, Len Anderson ıv, Mel Fair, Michael William Arnold, Michele Marsh, Mike Howard, Navneet Nishan, Nicolas Pajon, Pallavi Sharda, Parvin Dabas, Reed Rudy, Retson Ross, Shahrukh Khan, Shane Harper, Sheetal Menon, Sonya Jehan, Steffany Huckaby, Sugandha Garg, Tanay Chheda, Tarun Mansukhani, Tracy Weisert, Vinay Pathak, Zarina Wahab
Görüntü Yönetmeni: Ravi K. Chandran
Müzik: Ehsaan Noorani, Loy Mendonsa, Shankar Mahadevan
Senaryo: Niranjan Iyengar, Shibani Bathija
Yapımcı: Gauri Khan, Karan Johar, Khairnar Pravin, Prashant Shah, Sumit Chawla

Labels:



Leave A Comment:

Copyright © film izle hd film izle Online Film izle sinema izle.
Blogger tarafından desteklenmektedir.