yerli film izle yeşilçam izle hd film izle müzik dinle şarkı dinle,Online sinema izle





Cehenneme Bir Adım 2 izle

Cehenneme Bir Adım 2 Cehenneme Bir Adım 2 Full İzle Cehenneme Bir Adım 2 HD İzle Cehenneme Bir Adım 2 İzle Cehenneme Bir Adım 2 Online İzle Cehenneme Bir Adım 2 Tek Parça İzle Cehenneme Bir Adım 2 Türkçe Dublaj İzle The Descent: Part 2 The Descent: Part 2 Full İzle The Descent: Part 2 HD İzle The Descent: Part 2 İzle The Descent: Part 2 Online İzle The Descent: Part 2 Tek Parça İzleSarah arkadaşları ile birlikte kaybolduğu labirentlerle dolu mağradan kurtulmayı başarabilen tek kişidir ve korkudan delirme noktasına gelmiştir. Sarah kendini toplayarak yaşananları ilgili kişilerle paylaşır ve araştırma yapılmasına karar verilir. Ancak mağarayı bilen tek kişi yine Sarah’tır ve o kabus dolu mağaraya yeniden girmek zorunda olacaktır.
IMDB Puanı: 5.8
Sinemalar Puanı: 8.6
Yapım: 2009, İngiltere
Tür: Gerilim, Korku, Macera
Süre: 94 Dakika
Yönetmen: Jon Harris
Oyuncular: Anna Skellern, Doug Ballard, Douglas Hodge, Gavan O'herlihy, Jessika Williams, Josh Cole, Joshua Dallas, Kelli Kerslake, Krysten Cummings, Michael J. Reynolds, Natalie Jackson Mendoza, Nora-jane Noone, Robin Berry, Saskia Mulder, Seamus Maynard, Shauna Macdonald
Görüntü Yönetmeni: Sam McCurdy
Müzik: David Julyan
Senaryo: J Blakeson, James Mccarthy, James Watkins
Yapımcı: Christian Colson, Diarmuid Mckeown, Ivana Mackinnon, Neil Marshall, Paul Ritchie, Paul Smith
Vizyon Tarihi (Türkiye): 09 Nisan 2010

Labels:



Leave A Comment:

Copyright © film izle hd film izle Online Film izle sinema izle.
Blogger tarafından desteklenmektedir.