yerli film izle yeşilçam izle hd film izle müzik dinle şarkı dinle,Online sinema izle





Bu Kız Beni Aşar izle

Bu Kız Beni Aşar filmini izle Bu Kız Beni Aşar full izle Bu Kız Beni Aşar izle Bu Kız Beni Aşar türkçe dublaj izle, erkeklerin kronik hastalığı hoşlandığı kıza açılamama ya da çıksa dahi bir gün kesin benimle ayrılır diye düşünüp gerçek benliğini yansıtamama sorunu (tabi ki kızı çok güzel hissederse) filmin çıkış noktası..filmin akıcılığı çok iyi izlerken hiç sıkılmıyorsunuz..filmden birkaç alıntı kirk kendi kendine sorar bu kız benimle neden birlikte olsun molly ise cevabı aile yemeğinde söyler beni güldürüyor,etkilemek için kasmıyor,onunlayken kendim olabiliyorum..(bu arada aile yemeği sahnesi epey komikti :)
Bu Kız Beni Aşar izle, 9.1 out of 10 based on 21 ratings
IMDB Puanı: 8.8
Sinemalar Puanı: 7.8
Yapım: 2011
Tür: Komedi, Romantik
Süre: 1:20
Yönetmen: Jim Field Smith
Oyuncular: Adam Le Fevre, Alice Eve, Debra Jo Rupp, Geoff Stults, Hayes MacArthur, Jasika Nicole, Jay Baruchel, Jessica St. Clair, Jim Field Smith, Kim Shaw, Krysten Ritter, Lindsay Sloane, Mike Vogel, Nate Torrence, T.j.mıller

Labels:



Leave A Comment:

Copyright © film izle hd film izle Online Film izle sinema izle.
Blogger tarafından desteklenmektedir.