yerli film izle yeşilçam izle hd film izle müzik dinle şarkı dinle,Online sinema izle





ankaralı turgut dinle

Ankaralı Turgut' a Ait Seçme Şarkılar: Bebeler Canlar Sağolsun Menekşe Güldür Ne Yersin Nesin Sen Op Diri Önünden Ye Çocuğum Öpeceğim Ötme Bülbül Roman Sille Sıra Sende Canlar Sağolsun Ne Yersin Nesin Sen Op Diri Önünden Ye Çocuğum Sille Sıra Sende Tini Tini Tinimini Hanım Yabandan Gel Yettin Kız Ankaranın Bayırına Barak ( Lanet Olsun Sana ) Benim Polisim Çıkma Karşıma Karşıma Ekime Kadar İki Günde Ünlüsün Kelle Memleketim Ankara Neriman Para Pompala Sülo Dayı Taksit Taksit Yakala Aga Nigi Agora Ankara Oyun Havası Ankaranın Koçları Bekar Gezelim Bende İsterim Çalkala Kızım Çarşı Çakalı Dubara Fidayda Halkalı Şeker Helo Ankara Kalenin Bedenleri Kendine Bak Konyalım Nah Alırsın Otuzbeşlik Rakı Oynama Şıkıdım Sen Adam Olman Tantana Yapma Tavla Beni Tik Tak Ankara Limanında Berivanım Dolmabiberim Gel Bana Genç Osman Kendine Fazla Güvenme Ne Oldu Sevdiğime Sen Şehirli Ben Köylü Seyfettin Şevket Umutlarım Ankaranın Dikmeni Arabası Var Belimizi Büken Hodri Meydan Mastika Semer Bom Sen Adam Olman & Gu Vak Bak Hele Naynini Kiz Küstün Mü The End Tipikla Canim Gözlerim Agliyor E Bebegim Yildiz Ankara Merkez Kostak Kesik Cayir Aha Kapi Bak Hele ya Düstü Bay Bay Sakir Sakir Gavur Kizi Nigde Baglari Iki Elim Yakandadir Denizlinin Adim Yollari Tatarim Cözdal Sari Kiz (Kozan Dagi) Sen Gideli Bay BayŞakır Şakır Yazı Bir Dert Kışı Bir Dert Kara Kız Bıktım Bu Dünyada Köprüden Geçti Gelin Çorum İle Sungurlu'nun Arası Beni Görmek İçin Gelme Yeminin Mi Var Barak (Dumana) Bugün Ayın Işığı Cezayir Ağzı Olan Konuşuyor Annene Deyiverecem Arabası Var Atım Arap Çekirge Dah Diri Dom Esmer Bom Hüp Düt Kaynana Makarina Misket Napcaz Şimdi Ne Yersin Tavla Ver Diyom Vermiyo Yakalarsam Tık Tık Yekte Aganigi Naganigi Dah Diri Dom Annene Deyivericem Annene Deyiverecem Baldiz Dahdiri Dah Dom Fasulye Gicikmisin Hamza Riza Kaynana Menekse Koymuslar Gülün Adini Önünden Ye Çocugum Roman Sipsevdi Varyemez Vicdansiz Kizlar Adana Yollari Dar Pantolon Dazir Duzur Dikmeni Kaynana Ötme Bülbül Plaka Sok Çikar Teber Kizi Unutursun Diye Yapmazdin Yozgat Gurbaney Bitli Satı Sarslı Değil Karslıyız Salla Tahta Kafa Doydunmu Ben Karı İsterem Baba Bozacağım Kafayı Ankaralıyız Abi Sosyeteye Rezil Olduk Herkes İstanbullu O Piti Piti (Duma Dum) Roman (Ankara Çikolata) Doydun Mu Döşeyelim Abi Baga Gel Döseyelim Abi Döseyelim Türkiye Elma Firildak Gel Yanima Hayirli Tiraslar Kasi Beni Makarina Manitalar Ne Yapcaz Simdi Para Postala Sen Delimisin Uçan Kaz Dabi Dabi Apçaoğlu Ben Kozumu Oynadim Cart Osman Dabi Dabi Dedikleri Dostum HüpDüt Kaşarsin Nah Çikti Roman Sakar Kari Sakin Kardeşim Üçü Bizi Gidikliyor Yekte İsyanım Var Belimizi Büken Var Ben Aliyim Çaya İner Dertli Doğdum Anamdan Elvan İki Büyük Nimetim Var İsyanım Var Kendine Yol Ver Dağlar Adana Yolları Agzı Olan Konuşuyor Ankaranın Dikmeni Atım Arap Bomba Dar Pantolon Gurbaney Kaşı Beni Ötme Bülbül Plaka Sakın Kardeşim Sok Cıkar Taksi Unutursun Diye Vay Seni Vay Vay Yakalarsam Tık Tık Yozgatlı Alman Kizlari Ne yersin Sıra Sende Baskentim Bozkir Dedikleri Dislerim Hayriye Kader Gemisi Barak Ne Yersin Öpecegim Roman Sira Sende Tini Tini Üçün Biri Yut Gitsin Dar Pantalon Döşeyelim Abi Fırlama Hop Dedik Abi Makarina Oku Bakayım Sıra Sende Yakalarsam Tık Tık Aman Ali Barak (U.H) Bomba Gel Yanima (Ben Bilmem) Hadi Hadi (Kendine Fazla Güvenme) Iğdenin Dali (Dilber) Keriz Manitalar Pop Müzik Moda Zilli Firildak Ağla Sevgilim Aşkta Gurur Olmaz Barak Bir Taş Attım Vişneye Çekirge Çileli Kadın Dağlarım Karlımdır Daha Çiçek Açacaksın Ecelim Elimden Olur Hatem Yüzlerin Masa Üstü Testi Sen Gittikten Sonra Anasına Kızına Ankara Ayvacı Corum Dep Gitsin Fingirdek Güdül Kalıbımı Basarım Karpuz Kestim Kuzu Kuzu Misket Tokmakla Ver Deyom Vermiyo Yallah Deyiver Agzi Olan Konusuyor Ağzı Olan Konuşuyor Ariza Kamil Atimp Arap Helga Ikile Kocum Ne Soriy Nermin'im Oh Oh Anten Roman Sibob Hop Trafik Canavari Yakalarsam Tik Tik Yumusak Ankarali

Labels:



Leave A Comment:

Copyright © film izle hd film izle Online Film izle sinema izle.
Blogger tarafından desteklenmektedir.